lunes, 18 de noviembre de 2013

Joaquim "Xim" Verdaguer Travessí (Palma, 6 de març de 1895 – 7 de març de 1966)

Vaig ser alumne seu d’anglès de cinquè i de sisè curs de batxillerat a l’Institut “Ramon Llull”. Record el seu domini de l’anglès, la gran cultura que tenia, l’esperit anglòfil que l’informava i la tolerància i paciència amb la que ens tractava sempre. La seva sordesa s’accentuava els dies de pluja. Amic de la tertúlia del bar Fígaro (passeig del Born) i del meu oncle Lluís Fuster, em va voler conèixer personalment abans de començar les classes i em va obsequiar amb el seu manual del primer curs d’anglès, que em va dedicar amb la pròpia mà.


Bibliografía

GEM, 18, 77-78

Redacció, "Joaquín Verdaguer Travesí", Paris Baleares, Janvier 1961, pàg. 1, París.

No hay comentarios:

Publicar un comentario